Tudung Organization Hacks

Sunday, October 01, 2017

Assalamualaikum
Tinggal lama berabuk fuhh

you guys pernah tak ada perasaan rajin tetiba rasa macam nak buat kerja sekolah tapi dah habis sekolah 😰acano tu

so I fulfill my needs with blogging. I really need a new lappy tho

topik acam mak mak ciked
tapi nak share tudung organization

no lie but anis selalu pening bab nak susun tudung
lipat tak cantik gantung tak cantik aihh semua serba serbi tak cantik di mata

lalu anis ke kedai rm2 terjumpalah sejenis hanger yg mmpu hilangkan resah gelisah utk tudung2 di rumah



tadaaa hanger tudung

this hanger got 5 loops on each hanger. so you can hang/stack as much tudung as you need

as for me 
i am sucker for colour organization so I bought 2 sets which got me 4 hanger.

1 hanger for pinks
1 hanger for blues
1 hanger for nudes
1 hanger for blackies.

yup tu je la colour2 tudung seorang zuhairah 😏 purple yillek kuning yillek oren yillek hijau ada 3 helai kot 😌

so before this my tudung would hang like this




now they are looking like this


so lepas ni takde la tarik satu semua ikut jatuh
ada jugak anis stack double utk jimat space

ekceli tade la cantik sgt depan mata anis tapi boleh la..jadi la

masih ada dilemma but sokays 

masih sakit mata tapi jadi la
tapi still nak share

thats all
tata 

goodnight beauties

You Might Also Like

0 sayings

Popular Posts

Like us on Facebook